4 Νοε 2009

Ω πόσο σας μισώ απαίσια σκυλάδικα!

Why this (μεχρι και το βιδεο αρνούμαι να ανεβάσω!!) when That?:



this,when That?



this, when That?


this, when T h a t?????

This (jesus christ), WhenThat?

why thiiiiis when, oh, when, γαμω τη πουτάνα μου μέσα γαμώ:


Δηλαδη, θα φάω τα μαλλιά μου!

this, (ριχτε ντομάτες, έκανα πολύ κόπο να το βρω), when



Anything else when That:


οκ, έχω αρχίσει και τα παίρνω στο κρανίο, που ο κάθε μαλάκας και η κάθε μαλάκω βγάζει τον νταλκά του με τα γαμωτράγουδα και θελει επιπλέον να μας πείσει οτι ο νταλκάς Οφείλει να ειναι κακόγουστος! Γίδια.

2 σχόλια:

ΤζουκΜποκΣ είπε...

Mmmm...

Μονο που θα προτιμουσα δις http://www.youtube.com/watch?v=s66hSI2y1hc
απο δατ http://www.youtube.com/watch?v=X3c6jCiXreg.

Θα μου πείτε ε, δεν είναι σκυλαδικο ντε ο Αγγέλακας!
Θα σας πω ναι μανδαμ, αλλα αν ο σκυλάς σας ακούσει τον αγγελακα θα γαυγίσει.



ΥΓ. Νομίζω ότι για να κατανοήσετε τη γλύκα του σκυλάδικου πρέπει επειγόντως να καψουρευτείτε τρελά και να σας παρατήσουν σύξυλη και πειναΖμενη. Αλλιώς δεν νοιώθεται ο Σωτος Βολάνης.

Primzahl είπε...

καλέ κύριε, πάτε καλά;
η μόνη γλύκα που μπορεί να μου προκαλέσει ένα σκυλάδικο, ειναι υπογλυκαιμικό σοκ --->με τα μουτρα στη λάκτα, αφού θα έχω ξεράσει ακούγοντας το Σωτηρη.

Δηλαδη, ας ειμεθα σοβαροι.

ΑΚι σιγά μη με παρατησουν, ΧΑ!

/ψώνιο μόουντ οφφ.